moccamaster

 
på grund av allt tjat om kameran har jag helt glömt bort att berätta min stora nyhet!
igår var jag nämligen och köpte mig min moccamaster. och jag fullständigt älskar den!
ångrar mig inte en sekund. blir världens bästa kaffe. sjukt gott! och så är den sjukt snygg.
kan inte säga annat. i'm in love
 

put it on a shelf

slänger upp en bild på den då ny uppsatta hyllan i köket. nu har den vart där ett tag,
köpte faktiskt nya saker igår som jag ska sätta upp där! ny bild på det dyker nog upp snarast.

finders keepers

woop! gissa vem som hittade kameran, i en plast påse i ett skåp i vad jag och min pojkvän kallar cp-rummet?
det rummet i vår lägenhet som vi egentligen inte har till någonting .just nu är det bara massa saker som vi inte vill se eller inte använda där inne. därav cp-rummet. 
i alla fall , där mina vänner hittade jag min lover. min nikon. min kamera!

gone away

skäms så mycket för att säga det här.. men tror jag på något vis jag tappat bort min kamera.
kan bara inte komma på vart den är någonstans. har gått runt och små letat lite överallt men har bara inte kunnat få blicken på den.
jag menar, det är ju inte en liten sak - jag borde ju se den? idag ska jag i alla fall skärpa till mig och på riktigt och leta upp den.
hittar jag den inte, ja då jävlar är det någon som snott den. försöker dock inte tänka den tanken. då tar jag livet av mig!

14:30

såg att jag inte hade uppdaterat här sen mars. helt sjukt!
men har helt enkelt inte haft någon lust att blogga. inspirationen har vart som bortblåst!
i alla fall så har jag nu suttit och fixat lite med designen på bloggen.
fått till en dropdown-meny som har gett mig extrem huvudvärk. alla de här koderna blir man galen på..
vet ni hur man får menyn "genomskinlig"? har försökt och försökt men inget händer..
 
nåja. om en halvtimme tar jag helg och då ska jag ut i det fina vädret!
ciao

healthy wealthy and wise


lite mera torekov.

irresistable



hade varit så jävla gött och bara dra härifrån nu.
dra från den här skitna staden och aldrig mer komma tillbaka.

bilden är från torekov. vilket heller inte hade vart fel och vara nu,
.. om det var sommar och stekhett vilket det aldrig blir i det här landet.
jag vill bort.

19:52


keep calm


piccadily circus



kollar genom bilder och fick lite flashback när jag hittade denna.
piccadily circus! saknar london. saknar shoppingen.


why start a fire


mest för att snön har kommit tillbaka och jag är depp.

18:26


ännu lite mer av syster

i'm addicted i suppose


fick en flipp och beställde från gina tricot. blev dock bara de turkosa byxorna, västen, tishan och den hålstickade tröjan!
linnet och shortsen får jag vänta lite med. men de kommer inhandlas de också! hehe
antar att man får trösta sig med nånting när man sitter i sin ensamhet och är hundvakt haha!

pastells



pasteller från philip lim - älskar det! så himla snyggt. gillar också hur de har kombinerat alla färgerna!
fem av fem toast


little talks


lite mer av sis